Kronkels en
andere schrijfsels.

Kronkels en
andere schrijfsels.

Een goed verhaal helpt jeom te zijn wie je bent.

We zijn het er allemaal wel over eens dat een merk zichzelf moet zijn. Van meehuilen met de wolven in het bos is nog geen merk beter geworden. Echtheid, onderscheid en overtuiging van binnenuit, dat is de basis...

Lees verder

Waarom B2B merkensteeds meer van mensen houden.

Door mijn ogen ziet de wereld er redelijk overzichtelijk uit. Dat komt zo: ik schep mijn eigen wereldje waarin ik alles een plekje geef. Dat wereldbeeld van mij wordt bepaald door mijn leven met vrolijke en droevige ervaringen, idealen, teleurstellingen, dingen waar ik blij van word, dingen waarvan ik gruwel...

Lees verder

OergoedDrenthe.

De vroege ochtend van 12 december. Op weg naar de klant van een bureau. Bij Emmen rechtsaf, daarna omhoog. Richting Ter Apel. Laaghangend 50 tinten grijs. Zover je ogen het lef hebben: akkers als een apocalyptisch modderland. As blues as it gets, zou Harry Muskee kunnen zeggen. Dat beeld van Drenthe was me altijd bij gebleven...

Lees verder